Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Must be the moon

Τώρα που τέλειωσε η χρονιά, στην οποία άκουσα πολύ λιγότερα άλμπουμ από όσα θα ήθελα, θέλω να κάνω κι εγώ καθυστερημένα δυο προσθήκες. Καταρχήν ο δίσκος που μου πήρε τα μυαλά και θα χαρακτηρίσω καυλοτικότερο της χρονιάς, είναι το ντεμπούτο των Soft Moon, που άκουσα λίγο πριν φύγει ο χρόνος. Το άκουσα με φουλ την ένταση σε αμάξι, διασχίζοντας ομιχλώδη δάση τη νύχτα, και έχασα εξόδους, εισόδους, το κεφάλι μου. Είναι μετά από πολύ καιρό ο πρώτος κιθαριστικός δίσκος που με τρελαίνει τόσο, και ενδείκνυται ανεπιφύλακτα για κάθε είδους roadtrip.

Αν τώρα η αγάπη μου για τους kyuss ήταν μια από τις αιτίες για να κολλήσω με τον προαναφερθέντα δίσκο, η αφοσίωση μου στους boards of canada και η αναζήτηση των συνεχιστών τους κουτουλάει σίγουρα στον moon wiring club, ο οποίος παρέδωσε ένα ακόμα ρετρό/κολάζ διαμαντάκι. (ενδείκνυται ανεπιφύλακτα για κάθε είδους καναπέ!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: