Τρίτη 20 Απριλίου 2010

The Velvet Bus...






Έφυγα απο την Αθήνα οπλισμένος σαν αστακός, έτοιμος να καλύψω την περιοδεία αναλυτικά.
Το έκανα, αλλά στον Βόλο (μέρα πρώτη) ένα σχεδόν καινούργιο mac book pro αποφάσισε να μην ξαναλειτουργήσει. Δεν έχω λόγια.
Αναγκαστικά λοιπόν, πρέπει να παρουσιάσω μια μικρή φωτογραφική επιλογή απο το μέχρι τώρα σκέλος της διαδρομής (Βόλος, Λάρισσα, Θεσσαλονίκη, Σέρρες). Τα καθημερινά ποστς στάθηκαν αδύνατα, αλλά οι φωτογραφίες που βγαίνουν είναι αμέτρητες.
Το φετινό Velvet Bus έχει ενδιαφέρουσα σύνθεση. Οι Callas παίζουν πιο δεμένα απο πριν, με την Αννίτα στα φωνητικά και το κίμπορντ.
Ο Mathew και η Βάσω παίζουν μια υπέροχη ποπίζουσα φολκ που με κέρδισε αν και δεν είμαι φίλος.
Ο Felizol και ο Boy έχουν μάλλον αποθεώσει τη δεκαετία του '80 με έναν ήχο σημερινό, πλαισιωμένοι απο γκάτζετ και ενδιαφέροντα ευρήματα. Χαίρομαι που το mac book του Felizol λειτουργεί σε αντίθεση με το δικό μου.
Η χορευτική παράσταση είναι ένα καταπληκτικό pin-up, καρτουνίστικο κονσεπτ, και οι ηχολήπτες βγάζουν καλό ήχο στα πλέον απρόσμενα μέρη.
Εγώ προβάλλω την ταινία μου σε άλλοτε καλές, άλλοτε χειρότερες συνθήκες, έχοντας προβάλλει σε τσαλακωμένα τούλια και διχοτομημένα πανιά. Τα πάντα είναι στο έλεος του εκάστοτε καταστηματάρχη.
Χτες στις Σέρρες παίξαμε τα πάντα έξω (και υπαίθρια προβολή!) υπο βροχή και μετά πήγαμε για σούπες.
Σούπα τρώμε κάθε βράδυ, και τη συνδυάζουμε με λίγο ύπνο και αρκετά αλκοολούχα.
Δεν είναι λίγοι όμως αυτοί που επισκέπτονται τον οίκο αξιολόγησης Goody's.

Δεν υπάρχουν σχόλια: